Vi har åbent i administrationen
Arsenalvej 20, 9800 Hjørring
Mandag - onsdag 8:00 til 15:00
Torsdag 8:00 til 17:00
Fredag 8.00 til 13.00
Du kan også ringe til os på tlf. 98 92 63 33 eller
sende en mail på bonord@bonord.dk
Vi har åbent i administrationen
Arsenalvej 20, 9800 Hjørring
Mandag - onsdag 8:00 til 15:00
Torsdag 8:00 til 17:00
Fredag 8.00 til 13.00
Du kan også ringe til os på tlf. 98 92 63 33 eller
sende en mail på bonord@bonord.dk
Viceværten tager sig af serviceopgaver på ejendommen både udvendigt og indvendigt.
Viceværten har ansvaret for de udvendige arealer, installationer og beboerservice i dit område.
Har du behov for hjælp i din bolig - ring til din vicevært - på hverdage:
Man-torsdag mellem kl. 7.30 - 16.00 og fredag kl. 7.30 - 12.30.
Hvis det er nødvendigt, vil viceværten rekvirere håndværkere til at løse problemet.
Find kontaktoplysninger på din vicevært i menuen til venstre.
Ved akut opståede skader udenfor kontorets åbningstid kontakt:
Falck Teleservice
Telefon: 7012 1320.
Liste over afdelingsbestyrelsesmedlemmer og suppleanter i din afdeling.
Bestyrelsen består af:
Per Ørum
Brændingen 10 I
9480 Løkken
Lis Harriet Rasmussen
Brændingen 10 C
9480 Løkken
Svend Steffensen
Brændingen 14 J
9480 Løkken
Mindst en gang om året indkaldes afdelingens beboere til afdelingsmøde.
I boligorganisationens vedtægter står reglerne for indkaldelse,
dagsorden, behandling af indkomne forslag fra beboerne, valg til afdelingsbestyrelsen, stemmeafgivning m.m.
Klik her og få et indblik i afdelingsbestyrelsens arbejde.
Nedenfor finder du indkaldelser og referater.
Du søger en ældrebolig hos Hjørring Kommunes Myndighedsfunktion for ældreområdet.
Kontaktoplysninger:
Du kan ringe på tlf. 7233 5500 eller skrive en henvendelse her.
Enhver almen boligafdeling er en økonomisk selvstændig enhed, der er uafhængig af både boligorganisationen og alle de andre af boligorganisationens boligafdelinger.
Boligafdelingernes indtægter, og det vil hovedsagelig sige husleje, skal derfor af samme årsag dække alle boligafdelingens udgifter.
Og stiger udgifterne, må huslejen følge med.
Budgettet er det redskab, der fastlægger den nødvendige lejeindtægt for det kommende år.
Budgettet udarbejdes efter balanceprincip, hvor udgifter opvejes af indtægter.
Budgettet skal – efter behandling i afdelingsbestyrelsen – forelægges til godkendelse på afdelingsmøde,
der afholdes hvert år 3 måneder før næste regnskabsårs begyndelse.
I Boligselskabet Nordjylland afholdes mødet typisk i løbet af september måned.
Udover behandlingen i afdelingsbestyrelsen og på afdelingsmødet, skal boligorganisationen bestyrelse ligeledes godkende budgettet.
Du kan se din afdelings budget her:
Et team af dygtige medarbejdere servicerer dig og din afdeling
Alle afdelinger har tilknyttet en vicevært. De fleste viceværter har flere adresser at passe, så du kan ikke altid finde dem i dit område.
Er din vicevært ikke lige i området, kan han/hun kontaktes på sin mobiltelefon.
Viceværterne har sin daglige arbejdstid man- til torsdag kl. 7.30 - 16.00 og fredag kl. 7.30 - 12.30.
Har du brug for hjælp i din bolig, kan du altid kontakte dem i dette tidsrum.
Nedenfor kan du se, hvem dine viceværter er:
Flemming
Mobil: 5084 9770.
Søren:
Mobil: 5084 9782.
Velkommen til afdeling 24 - Skovhusene – Hjørring Kommune
Læs mere om din afdeling her:
Vand- og varmeregnskaber udarbejdes én gang årligt. Regnskabsperioden behøver ikke følge kalenderåret. Når vand- og varmeregnskabssåret er gået,
vil målerfirmaet, der er tilknyttet Boligselskabet, foretage aflæsninger.
Det fremgår af din lejekontrakt, hvornår regnskabsperioden starter/slutter.
Boligselskabet indsender oplysninger, om indbetalt aconto udgifter samt årets vand- og varmeforbrug.
Målerfirmaet udregner og fordeler herefter årets forbrug samt opgør hver enkelt beboers tilbage- og efterbetaling.
Boligselskabet har en frist på 4 måneder til at udsende forbrugsregnskabet fra regnskabsperioden er slut.
Der foretages herefter reguleringer af aconto udgiften, hvis der er en større over- eller underbetaling.
Evt. indsigelse mod forbrugsregnskabet skal ske skriftligt til Boligselskabet senest 6 uger efter modtagelsen jfr. Lov om leje af almene boliger § 56, stk. 3.
Her kan du læse råd om fornuftig brug af vand og varme.
I Boligselskabet Nordjylland er det beboerne, der bestemmer, om man må have hund og kat eller ikke.
Beslutningen træffes på et afdelingsmøde ved almindeligt stemmeflertal.
Vedtager et afdelingsmøde, at der skal ske ændringer i reglerne om husdyr, får en sådan beslutning kun betydning fremadrettet.
Vælger afdelingsmødet f.eks. at forbyde husdyr - gælder dette ikke i forhold til dyr, hvor der tidligere er givet tilladelse fra Boligselskabet.
DER SKAL ALTID SØGES OM TILLADELSE TIL AT HAVE HUSDYR.
Din ansøgning kan sendes til os pr. mail. Husk at oplyse, hvor du bor.
Her kan du læse, om reglerne for husdyrhold i din afdeling.
Alle boligafdelinger har en husorden, der er med til at skabe tryghed og tilfredshed blandt jer beboere.
Den indeholder typisk regler om affald, boldspil, forurening, husdyr, maskiner, musik og parkering m.m.
Husorden skaber god ro og orden for beboerne og holder bebyggelsen og fællesarealerne i pæn stand.
For at den skal virke i praksis, er det vigtigt, at du kender den og føler et ejerskab til den.
Her kan du læse mere om husorden for din afdeling.
Du kan her se regnskabet for din afdeling.
Regnskabet viser resultatet af årets drift – kaldt resultatopgørelse – for en given periode og samtidig en balance,
der viser formueregnskabet – ved periodens afslutning.